onsdag, januari 05, 2011

Harmoni

Jag skriver inget om att jag svikit min blogg senaste tiden, okej? Men jag måste börja igen av två anledningar. Dels kommer jag behöva ha en bloggtävling för jag ska Buzza Cliniderm. Håll utkik efter det. Dels inser jag att jag saknat att skriva, saknat att dela med mig av vad som händer i min lilla värld.



Min värld är harmonisk just idag. Det är halvdag på jobbet, riktigt skönt! Sen är det ledigt och det innebär i mitt fall att jag packar ihop mig och åker till Falkenberg, och GEKÅS Ullared! Tjoho! Jag har varit avis på min mamma som alltid åkte dit när vi var små: "Nä, inga barn får följa med, du får vänta tills du blir vuxen." Nu har jag äntligen blivit det; vuxen. För nu ska jag dit! Budade hem en X2000-biljett på Tradera för 34 kronor, fatta hur många fler hundralappar jag kan spendera på shampoo, rengöringsmedel, plastpåsar och annat "bra att ha".



Ses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du bloggar igen!
Kramen Yvonne

Anonym sa...

Bra tjejen! Kul att du är igång igen! Hälsa morgan från mig!

Kram Lina